ELTE Füvészkert, avagy DJI Osmo Action 4 kamera teszt - 2023.08.16.

Az ELTE Füvészkertját kifejezetten a Action 4 kamera tesztelésre, ismerkedésre szántam, legfőkép a videóra voltam kíváncsi és a melegedésre, ja és a képkészítésnél mire lehet számítani, egyáltalán mire használható.

A melegedéssel még jócskán küzdöttem, annyira, hogy mire az orchidea üvegházba érkeztem, az orchideákhoz, na akkor lett melege a kamerának, így aztán át kellett térnem a nálam lévő tartalékra: NIKON Coolpix A1000 (840 mm Zoom!), így nagy esélyem volt a közeli képek készítéséhez, amit az Action kamerával esélytelen lett volna, több okból is:

  • 72 DPI;
  • közelire alkalmatlan, mélységélesség hiánya, bár kézi beállításokkal ezen lehetne korrigálni;
  • de a legfőbb hiányosság, nem tudok a képernyőre bökni, hogy ott legyen az élesség közepe.

Látható, hogy az élességet valahová a bogyók mögé állította!

Amivel nagyon nem szimpatizáltam, a "Széles" látószögű beállítással, mert minden eldől, és görbévé válik, ez számomra szokatlan és elfogadhatatlan. A Nikon kameránál, széles látószögnél sincsen torzítás!

Szóval videóban jó (kiváló), de fényképezésre nem javaslom!

Az Action 4. kamera tapasztalatok, tesztelések itt olvashatók.

Utolsó módosítás: 2023.08.19.

Teljes videó a látogatásról, amíg a kamera fel nem melegedett!
A videó 4K/60 képkockával került rögzítésre, de a videót 2,7K/50 képkockával került a YouTube-ra.
A képek NIKON Coolpix A1000 kamerával készültek!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok