Utazás, Pihenés, Nyugalom, kell-e ezen kívül más? (Kiutazás 1c.rész)

Utazás, Pihenés, Nyugalom, kell-e ezen kívül más?

Folytatásban: 1c.rész, Kiutazás folytatása - Megérkezés a szálláshelyre

Elcsúsztam a beszámolóval, úgy gondoltam, hogy 1 nap elég egy kint töltött nap beszámolójának (szöveg/kép/videó szerkesztés) összeállítására, hát tévedtem. Persze a kiutazás nem egy szokványos, egyszerű nap, hiszen több mint 600 km, és 8 órás utazást kell összefoglalnom, igyekezni fogok a késés behozatalára.

A Waze ismeretlen okból 1 kihajtóval előbb vitt le a 311.sz. főútról a Großglockner Strasse bejáratánál, nagyon bonyolult lett a megközelítés, egy helyen el is tévedtem, de végül kitaláltam a megszokott és hgelyes útra, és hamarosan megérkeztünk a szálláshelyükre: Fusch an der Großglockner, Oberreiter Pansio***.

1c.rész, Kiutazás - (Megérkezés)

Frau Marlene Oberreiter (tulajdonos) szeretett fogadott bennünket, mint régi ismerősöket, megkaptuk a kulcsot és elfoglaltuk a szobánkat. Ez egy frissen felújított szoba volt, ahol eddig a 20 év alatt még nem szálltunk meg (a szokásos, legtöbbet használt szobánk a 9.sz. a 2.emeleten), a 2.emeleten az 5.sz szobát kaptuk. Ami feltűnően új volt az ágy, Marlene korábban már jelezte, hogy cserélték az ágyakat un. "dobozos" kényelmes matracos ágyakra. Ezzel csak a feleségem nem volt megelégedve, neki túl magas és feküdve rajta imbolygó érzést adott, de azért hatalmasokat aludt rajta.

Saját márkás ágynemű

A szobához (majdnem mindegyikhez) balkon is tartozik, a mienkből most a főtérre láttunk rá. A templom reggeli harangszóra volt minden nap az ébresztő, amely minden reggel 1/2 8 órakor, a csukott ablakon át is beszűrődött, de érdekes módon a minden negyed/fé/háromnegyed és egész órában való harangszó már nem volt zavaró, hozzászoktunk.

A szálláshelyről néhány gondolat

Az Oberreiter Apart Pansion*** tulajdonosa házaspár Frau Marlene Oberreiter és Herr Hermann Oberreiter. Már 20 éve járunk ide, volt év (pld. tavaly is), hogy 2x is ide utaztunk néhány napra.
Régen az épületben a földszinten egy vegyes üzletet üzemeltetett a család, a férj a Großglockner Strasse-n dolgozott, akkor tájt még nem volt lift az épületben. 2004-ig létezett a bolt, 2007-ben jött a lift
a 2000-es évek elején jártunk itt előszőr (20 éve)

A Panzióban csak reggeli kérhető, egyéb étkezést a településen lévő más étkezési helyeken lehet megoldani. A mi szokásunk, hogy délben szoktunk bárhol útközben ebédelni, így vacsorára egy kis szendvics is elegendő, nem terheljük a szervezetünket estére nehéz érkezéssel. A reggelizés svédasztalos, bőséges választékkal, mindig friss pékárúval.
A lift beszerelését követően a Panzió homlokzata

A volt üzlet területére került a reggeliző területe:

A Panziót évről-évre fejlesztik, először a 3.-dik emeletre került egy Wellness terület, szaunával.
A szobák felújítása, belső berendezése folyamatosan megújul, a vizesblokkok teljes cseréje megvalósult, a régi képcsöves TV-k mai kornak megfelelő lapos LCD TV-re cserélődtek, Internet elérés szabad WiFi-vel az egész házban.
Végül 1 családi apartman is kialakításra került, teljesen felszerelt konyhával, továbbá a ház mellett egy önálló épületben 2 apartman is kialakításra került, aminek a garázsában tárolhatják a vendégek motorjaikat, ha azzal érkeznek.
A Panzió egész évben (idényekben) nyitva áll a vendégek részére, Tavasszal és Ősszel 1-1 hónap karbantartás/felújítás tartamra van csupán zárva, a nyitva tartás és a szoba foglalások jól nyomon követhetők az Oberreiter Apart Pansion*** WEB lapján.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon