Utazás, Pihenés, Nyugalom, kell-e ezen kívül más? (Kiutazás 1a.rész)

Utazás, Pihenés, Nyugalom, kell-e ezen kívül más?

Folytatásban: 1a.rész, Kiutazás folytatása - Mura vidék

Korábban ott hagytam abba, hogy elértünk az S36 autópálya végét, még mielőtt a Mura vidéken folytattuk volna utazásunkat a szálláshelyre Fusch an der Großglockner (Oberreiter Pansion***) még az autópálya végén Judenburg-nál megálltunk egy szusszanásra, aztán folytattuk az utazást.

Az égbolt bizony a távolban nem volt kedvező, sőt, lehet, hogy esőbe is belefutunk, igen, bele is futottunk Murauban, így az eredeti úti-tervtől is eltértem, Tamsweg település főterének körbejárása elmaradt. Gondoltam még a Nocky Flitzer nyári bob (szánkó), 2 sínes pálya felkeresése is, de az eső miatt ezt is törölni kellet (majd hazafelé, na ez sem sikerült úgy, ahogy terveztem).

A kiutazás teljes útvonala az rBiker.com által rögzítve
1a.rész, Kiutazás - Murau vidéke

Az utazásaim során az autóban rádiót szoktam hallgatni, mivel Magyarországon országos frekvencián csupán kormány média hallgatható, bár ez is a nyugati határszélen nem, így Internetes rádiót (HU Radio Pro) hallgatok az okostelefonomon, kihangosítóval (Bluetooth transmitter használatával). Erre a célra Digi mobil előfizetést használok, mivel ezen előfizetés (1000,-Ft/hó, korlátlan adattal!).
Így volt ez a mostani utazásunk során is. A Retro Rádió a kedvencem, kár, hogy folyton elrontják a műsort és a hangulatomat is, a kormány média híreivel (hazugságaival!), na mindegy, ez van.
Szóval a határt átlépve, egész utazásunk során is a Retró Rádió szólt, odaát a Digi partnere akadozás, és fehér foltok nélkül biztosította az Internetet, még az összes alagútban is!

Itt most lesz egy kihagyás, és az Obertauern környékével fogom folytatni.

..... folytatása következik ....




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok