Románia (Erdély) - Tartalomjegyzék

Kolozsvár - Főtér

Utolsó frissítés: 2022.05.26.


(Fő)Tartalomjegyzék

Erdély utazási tippek, útitervek, látnivalók


Ez a Tartalomjegyzék, amelyik megpróbálja bemutatni Erdély szépségeit, úti tippeket és félig kész terveket adok közre. Mindezt egy gyűjtőmunka eredményeként, amelyre két és fél - három hónapot fordítottam, ne vesszen kárba, másnak hasznos lehet, ha már nekem majdnem reménytelen a megvalósulása.

A közreadott cikkekben, albumokban az Internetről származnak az információk, és vegyétek figyelembe, hogy nem ellenőrzött információk. Utólagosan kérem hozzájárulását mindazoknak, akiknek képeit letöltöttem az Internetről, mivel semmiféle üzleti szándék nem volt és nincs jelenleg sem, így talán megbocsátanak, köszönetem.

Dittrichné Vajtai Zsuzsánna album megosztásai

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok