Városligeti fotós séta

Városligeti fotós séta.

Ma délelőtt (2021.11.18.) bejártam a Városligetet, Budapest, Városligeti park

Ami feltűnő volt, sétálók alig, 1 futót láttam összesen a futópályákon. Nagyon-nagyon sok terület fekete kerítéssel lekerítve (építési területek), a vágott lyukakon belátva, mindenfelé keresztül-kasul utakat építenek, hogy aztán ezek mivel lesznek majd burkolva, az még nem látható.
Gondoltam a Milleneum házban kávézok, hát tévedtem, csak 12-kor nyit,
a Vidámparki rész az állatkerti bejárattól teljesen kihalt, ember alig látható, csak a Széchenyi fürdő tájékán lézengtek.
A Biódóm szörnyen néz ki, így elhagyatva még szörnyűbben!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok