Búcsúzás a Tél-től, Havas környezetben, Ausztria - 2023.március (Kiutazás)

Kiutazás - 2023.03.01. (szerda)

Az Utazás ÖSSZEFOGLALÓ bejegyzése itt nyitható meg!

Útközben - Obertauern
A tervezés alapján az utazás időpontjaként 2023.03.01-05. közötti időszak lett, erre foglaltam szállást kedvenc szálláshelyünkre: Oberreiter Panzió*** és Apartman, Fusch an der Großglockner településen.
A kiutazási terv szerint reggel 9:00 indulást és a szálláshelyre 18:00 érkezéssel számoltam.
Az eredeti, tervezett kiutazási útvonal volt

Feleségemnek van egy "CHECK Lista"-ja, ez alapján van mindig a csomagok összeállítása, és ellenőrzése, most is ez alapján lett bekészítve minden, azaz mégsem, mert bizony menet közben és odakint derült ki, hogy mi minden maradt idehaza. Szóval még van mit finomítani a listában, másrészt, ha szerepel valami a listán, akkor az valóban kerüljön be a csomagokba.
Elindultunk, 8:30 körül, aztán néhány sarokra, már majdnem az M3 bevezetősénél eszembe ötlött, hogy ugyan a laptopot összecsomagoltam, de egy lényeges darabjáról megfeledkeztem, az áramellátásáról, márpedig e nélkül kb. 1 órát lehet csak használni, tehát nem volt mit tenni, visszajönni és elhozni a hálózati adaptert.
Aztán még útközben kiderült, hogy bizony a szappan is idehaza maradt, na meg az én fogkrémem, ja és még a fésűm (igaz ez lényegtelen, hiszen azt a pár szál hajamat, ami még megvan, azt akár kézzel is lesimogathatom). Szappan és fogkrém pedig kint is megvásárolható (így is történt).
Mi maradt még idehaza? Késből csak 1 volt, a többi rendben találtatott!

Minden utazásunk egyik legfontosabb alapfeltétele, hogy sötétedésig oda kell érni az úti-célhoz, így volt ez a kiutazáskor is, tehát ugyan terveztem kitérőket, ahol Drón-repülést is terveztem, de végül is ezek törlésre kerültek, több okból:
a kitérők megnövelték volna az érkezési idő a sötétedésbe Schloss Straßbourg)
  • A szél olyan erős volt, hogy nem reszkíroztam volna meg a felszállást (Obertauern);
  • A helyszínen az OnLine repülési térkép szerint repülőterek miatt tilos volt a repülés (Schloss Mooshom), azaz csak 30 méterre lehetett volna felemelkedni, de ez a látvány megmutatásához kevés!).
Obertauern-hez érkezve, pedig akkora volt a nyüzsgés, hogy az "emberek feletti repülés elkerülése" megvalósítása nem volt lehetséges, így aztán a kiutazás során a Drón reptetése elmaradt.
A kiutazás eseménymentes volt, bár idehaza az M1-en hatalmas kamion forgalom volt, így a szélső sávban sem sokat autóztunk, szinte az egész M1 (Budapest - Győr) egy kamion vonat volt!

A kiutazás a Google helykövetési szolgáltatása szerint - 632 km, 8:30 (óra:perc)

Közbenső megállóhelyek:
  • Győr (M1) - MOL kút, tankolás és 10 napos Ausztria pályamatrica;
  • S36 Rastplatz Steinfeld, étkezés - csomagolt;
  • S36 OMV kút, tankolás;
  • 311.sz. főút - Bruck an der Grossglocknerstraße, Bruck an der Großglocknerstraße, Billa, a hiányzó tárgyak megvásárlása.
Érkezés a szálláshelyre: 18:45 kor történt, a tervezethez képest kicsi csúszással, de még a sötétedés előtt.

Képeket az Obertauern hágón való áthaladás során készítettem:

Bejelentkeztünk a szálláshelyen, felcipeltem a csomagokat és elhelyezkedtünk a szobánkban.

Mi hiányzik még? Szerkesztek még úti-videót, ha elkészül, közzéteszem. Ez csupán apró részleteket fog csak tartalmazni a majdnem 9 órányi videó anyagból, aminek egyébként is túlnyomó része érdektelen autópálya.

Oberreiter Panzió*** reggeliző helyisége

Stadl an der Mur

Obertauern

Érkezés a szálláshelyünkre - Oberreiter Panzió*** és Apartman, Fusch an der Großglockner

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon