Dron - Első valós reptetés - Mogyoród, Aquapark és HungaróRing

Tegnap gyakoroltam a repülést, ma viszont a gyakorlatban alkalmaztam.

Nagyon rossz idő idehaza (Budapest XV.) nem volt +4 fok, szél szinte semmi, ugyan a Nap nem sütött reggel, de az eső se esett. Gondoltam, na itt az első alkalom, hogy "Élesben is kipróbáljam" a rep-vezetési tehetségem, irány az M3 - Mogyoród. Ez a terület távol a lakott területektől, azaz repülhetek az A1/A3 jogosítványommal, ránéztem a MyDroneSpace APP-ra, a terület valóban szabad, nem tiltott.

Megérkezve a főbejárathoz, bizony itt nagyon erős volt a szép (egy másik APP, azt jelezte, hogy "Itt nem jó repülni", elfogadtam, és átmentem az Aquapark parkolójához. Ugyan itt is fújt a szél, de csak 20 km/ó, bár a széllökéseket 40 km-esre jelezte az APP, itt is "Itt nem jó repülni" volt a figyelmeztetés, na, de akkor csomagoljak és menjek haza?

Nem, megpróbálom felszállással, aztán kiderül, hogy tud-e a DJI Mini SE repülni, ekkora szélben.
Megpróbáltam, ugyan nyöszörgött, de stabilan tartotta a pozíciót, így aztán az első éles repülési nap megtörtént.
Aquapark 80 méterről nézve



Repülési helyszínek (szaggatott terület a belátott terület)

Három helyszint választottam ki, a felvételek ezeken a helyszíneken készültek, 2 akku kapacitást használtam el.




A szerkesztett videó a repülésekről
Összefoglalva, a DJI Mini SE jó választás volt, stabil, biztonságos Madár, jól irányítható, a szelet is jól viseli, a videó/kép felvételek minőséget biztosítanak. Az irányításra végül is az iPhone 12 Mini-t használom és fogom is használni, mivel a Samsung a gyakorlások során többször összeomlott és újra indult, ez viszont így nem biztonságos!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok