Bor tartalék beszerzése - RÉV-átkelés - Edéd egy Kastélyszállodában (2022.08.12.)

Bor tartalék beszerzése - RÉV-átkelés - Edéd egy Kastélyszállodában (2022.08.12.)

Kiürült a pincém, fel kéne újra tölteni, egy ebéd is jó lenne, kössük össze a kettőt, Irány Tarcal (Tokaj).
Mindkettőt egy helyen elintézhetjük: Gróf Degenfeld Kastélyszálló**** és Borászat, Tarcal.
(Nekem Tokaj-ban kezdődik a bor!)

Be is írtam, helyesebben bediktáltam a Waze-ba, "Degenfeld kastély, Tarcal", megtalálta, rögzítette az irányt. El is indultunk M3 kifelé. Furcsállottam, hogy nem Miskolc - Szerencs útvonalat választotta, de betudtam, hogy a 37-es 2x2 sávosra való bővítése miatt választott kerülő utat, és Nyíregyháza felé kerül egyet. De amikor már Polgár előtt jártunk gyanús volt, hogy még mindig nem térünk le az M3-ró, merre akar ez vezetni, lekértem az útirányt és akkor látom, hogy ez nem is Tarcalra vezet, hanem Téglás-ra. Hát persze Tégláson is van egy Degenfeld kastély, na de az nem Tarcal. Szóval kerültünk egy jó nagyot, és nem is a 37-es út miatt. Gyorsan korrigáltam és Lehatottunk Polgárnál és Tiszalök felé vettük a további irányt.
Tiszalök - Tiszatardos, Tiszai RÉV átkelés
Na jó, ez eddig rendben van, de Tiszalöknél nincs híd, ahol át tudunk majd kelni, hol akar ez a Waze átmenni? Hát talált egy RÉV-et Tiszalök-Tiszatardos-nál. Na jó rendben, helybenhagytam a javaslatot, RÉV-ezzünk egyet időnkbe belefér, nem kell időre érkezni ebédelni. Így aztán RÉV-eztünk is egyet. Hatalmas szélességű =100m Tisza-n kelhettünk át. Viszont Tiszalöknél már azt hittem eltévedtünk, mert egy holt ág halmazon hajtottunk keresztül, aztán felismertem, ezt a tanösvényt már korábban kinéztem, hogy egyszer el kéne ide jönni, na most láthattuk, hogy talán egyszer eljövünk ide: Kis-Tisza Ökocentrum.
RÉV átkelés a Tisza-n
Tiszatardost elhagyva Tokaj felé vettük az irányt, majd a 38.sz. főúton Tarcal-ra érkeztünk, az úti célunkhoz: Gróf Degenfeld Kastélyszálló**** és Szőlőbírtok.
Tokaj-tól Tarcal-ig úti-videó

Megebédeltünk, körbesétáltunk, mi változott (semmi), megizleltem a medence víz-hőmérsékletét (fürdésre alkalmasnak ítéltem), majd bevásároltam a borkészletemet és elindultunk hazafelé.
Krémleves DUÓ (zöldborsó és szarvasgombás burgonyakrém), zöldséges tatár, kenyér chips
Zempléni sajttal töltött csirkemell, tökfőzelék

Szabolcsi őzpörkölt, házi lángosos, kovászos uborkával

Gróf Degenfeld Kastélyszálló****


Gróf Degenfeld Kastélyszálló****

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok