Félrevezetés, hazugság, becsapás = LÁJKVADÁSZAT

Az utóbbi hetekben, sorozatban elkövettem ugyanazt a hibát, hittem emberekben, hittem, hogy igazat mondanak, hittem, hogy a valóság megmutatása az érdekük, az információk átadása/továbbadása.

Magamból indulok ki, hiszen az én célom mindig a népszerűsítés a legfőbb szempont, az igazmondással fűszerezve, hiszen minden Facebook Albumjaimat mindig így kezdem:
Vácrátót, Nemzeti Botanikus Kert, 2019.04.13.(KarbonHáz)
Pest megye 2163 Vácrátót, Alkotmány u. 2-4.
GPS: N 47.707682,E 19.233456
http://www.botanikuskert.hu/ https://www.facebook.com/nemzetibotanikuskert/
http://www.xn--kastlyok-e1a.hu/Lap.php?cId=928
https://tomtit.blog.hu/2009/02/14/jade_vine_strongylodon_macrobotrys
Utolsó látogatás: 2019.04.13.
azaz leírom, mit mutatok be, pontos cím, GPS koordináta, hivatkozások, és mindig odaírom, mikori a bemutatott állapot, ja és mindig csak saját látogatásom alapján, a magam készített képekkel!

HÁT NEM!

A nézettség, a lájkok számának növelése, ezért úgy mutatnak be helyeket, hogy elferdítik az információkat, sőt olyan helyeket mutatnak be, ahol még soha nem is jártak, mások által készített képeket osztanak meg, amiknek eredete, a készítés időpontja is kétséges, de úgy adják elő, hogy a bemutatott hely az maga a csoda, meseszép, csodálatos, stb.

A hiba bennem van! Nem kéne bármit is elhinnem, de, hát akkor honnan tudom meg mi a valóság, hát oly módon, hogy odamegyek a bemutatott/reklámozott helyre és akkor jön a csalódás, szinte semmi sem igaz, vagy nem úgy, ahogy bemutatják, ja és nem frissek az információk, de ezt szándékosan el is hallgatják!

Lássuk az emlegetett 3 legutóbbi esetet

Szlovénia, Voljči Potok, Arborétum

Az egyetlen egybefüggő tulipán-sor
Az Arborétum hivatalos oldalára olyan képeket tettek ki, amiből arra következtettem, hogy a tulipánok virágoznak, írom: TULIPÁNOK. És amikor odautazunk (oda/vissza 900 km!), kiderül, hogy ugyan vannak tulipánok is kiültetve, de idén (2022) nem a tulipánok a főszereplők, hiszen a bejáratnál óriás plakát hírdeti: Nárcisz Fesztivál. Hát igen, valóban Nárciszok voltak túlsúlyban, pedig a tulipánok miatt utaztunk ki, hát ez bizony csalódás volt!





Vácrátót, Nemzeti Botanikus Kert

Itt a virágzáshoz kell 2 hét!
A Facebookra a hivatalod oldalra raktak ki képeket, tulipánok garmadát mutatták, igaz, az összes "dézsa"-ban voltak elhelyezve. Na ebben én is hibásnak érzem magam, amikor azt feltételeztem, hogy fent a virágos ágyásokban hasonlóan tulipán mezőket fogok látni.
HÁT NEM!
Fent a virágos kertben még minden bimbos volt, annak is még a zárt változatában, a dézsákban valóban voltak kinyílt tulipánok, de ezeket melegházban nevelték!
Hát ez is bizony csalódás volt, mivel a tulipán mezők miatt mentem ki és fizettem kedvezményesen 1200,-Ft belépődíjat (nyugdíjas).




Zalaegerszeg, Azáleás völgy

A virágzáshoz kell még 2 hét!
Ez egészen friss élmény, tegnap történt (2022.05.04.)
A Facebookon hirdették egy cikkben, hogy kinyíltak az Azáleák a völgyben, sőt a Rododendronok is kinyíltak a szomszédos arborétumokban.

Minden sáros és csúszós, hiszen napokig esőzés volt, a virágok, néhol mutatóban, virágzás 1/2 1 2 hét múlva.

A csalódás nagy volt, hiszen 600 km-t utaztunk feleslegesen. Hogy ne vesszen kárba az egész nap és az utazás sem, gondoltam nézzük meg a Vadása tavat, ahová egyébként csak ezért nem utaztam le eddig sem külön, hát ez is csalódás, hiszen egy majdnem nagy semmi. Bezárt, már évek óta árult étterem, már bezárt, vakolat hulló másik étterem, egy elkezdett, de abba maradt valami épület, 1 cukrászda volt nyitva összesen, amúgy pedig a tó körül semmi, persze mondjátok, hiszen még hol van az idény, a nyár? Szerintem, akkor sem lesz világraszóló attrakció!

Szóval összegezve! Ne dőljetek be mindennek, főleg ne azoknak, amikor azt írják, hogy Húúúú, meg Haaaa, meg csodás, meg meseszép, stb.

Javaslatom, próbáljatok eredeti helyről, igazolható információt beszereni, én is elkövettem azt a hibát, hogy nem kutakodtam utána, hiszen a Zalaerdő kirakta az aktuális állapotot, igaz, picit kiszinezve (kiemelve)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok