Várak amiket már láttam - Összefoglaló

Megkísérlem összegyűjteni azokat a várakat, amiket már felkerestem, legyen ez egy új "Tartalomjegyzék", ilyet még nem állítottam össze. Akkor ez egy hiánypótlás!

Utolsó frissítés: 2022.02.23.

Egy picike történelem, Varjú Elemér - Magyar Várak

Magyarország (mai Magyarország!) várai, amiket már láttam.

Na és mi legyen a sorrend? Számomra a legegyszerűbb, ha megyénként megyek sorba, hiszen a képalbumom is ilyen rendezettségű!
Nálam a NAS-on így néz ki:

Van egy ilyenem is, bár a WEB DNS-em 2023 januárjában lejár és már nem szándékozom tovább fenntartani, ha valaki átvenné kérem küldjön ajánlatot a janosegresi@gmail.com e-mail címemre!

Tehát akkor szép sorjában:
  • Bács-Kiskun megyében nem találtam
  • Baranya megye
  • Győr-Moson Sopron megye, nem találtam
  • Hajdú-Bihar megye, nem találtam
  • Heves megye

Eger

  • Jász-Nagykun-Szolnok megye, nem találtam
  • Komárom-Esztergom megye

Tata
  • Nógrád megye




  • Pest megye, nem találtam
  • Somogy megye, nem találtam
  • Szabolcs-Szatmár- Bereg megye


  • Tolna megye




  • Vas megye


  • Veszprém megye




  • Zala megye



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok