Keszthely, Városi strand (2022.02.05.)

 Az előző nap (péntek) folytatásaként a Balaton-t néztem ki úti-végcélként. Megnézve az idokep.hu előrejelzését felhő az egész országban, a Balatonnál felhő nélküliséget jósoltak 13 órától, addig pedig gyenge felhőzet.


Gondoltam, menjünk el a Balaton végébe és nézzük meg a Keszthelyi-medencét, a strand a parton van, így megnézhetjük közelről a víztömeget. Így is történt, lefelé M7 autópálya, tömeg, sokszor mindkét sáv tele, viszont baleset nélkül jutottunk le az M7/76.sz. főútig. Meglepetés a Waze azt jelezte, hogy ne térjek le a 76-os útra, menjek tovább még 6 km-t, és az M76-nál hajtsak le az M7-ről. Nahát M76, ez valami újdonság (legalább is nekem) és valóban 2 x 2 sávos (leállósáv nélküli) gyorsforgalmi út épült (került átadásra, na nem tartott sokáig, letereltek róla, bár láthatóan tovább is készen volt, de okát nem ismerem, miért nem nyitották meg a kész szakaszát is.

Meg sem álltam a Városi strandig. Téli nyitvatartás, de hétvégenként az egyik büfés nyitva tart, kapható sok minden (süti, kávé, tea, stb.) asztalok, székek, párnával, takaróval, ha valaki fázósabb lenne. Evő-ivó sétálókkal volt tele a part.

  

  

  

  

 

  

  

A haza felé vezető utat a Waze vagy az M7, vagy a 77.sz. főutat javasolta, a 77.sz. Balaton felvidék-i útvonalat választottam, majd tovább Veszprém - Székesfehérvár, Csákvár, itt a Csuti Cukrászdában süti vásárlást követően Felcsút, M1, Budapest lett az útvonal.

A 77.sz. főúton szembe Badacsony és Szigliget várával, megálltam készítettem néhány képet/videót, kihasználva a Nikon-om 35-740 mm zomm-ját:
 

  





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok