A BLOG oldalam bevezetése

 Az új BLOG oldalam bevezetése, átalakítása, csiszolása!


Jobban megismerve a Google BLOG adta szolgáltatási lehetőségeket, átalakításba kezdtem, hogy áttekinthetőbbé tegyem az oldalt.

Jelenleg a Tartalomjegyzék rendszeremet alakítottam át, letakarítottam a főoldalról és elhelyeztem a háttérbe, hogy hivatkozásokkal, egyszerű módon legyenek elérhetők, így a Főoldalon csak aktuális bejegyzések lesznek láthatók.

Továbbfejlesztve a Fej-kép alatt egy menü rendszert alakítottam ki, célszerűen/áttekinthetően témakörökre bontva, hogy a bejegyzéseket egyszerűbb módon, áttekinthetőbben lehessen elérni.

Mivel most még ismerkedem a szolgáltatás lehetőségeivel, még nem tekinthető semmi sem véglegesnek, és remélyem új lehetőségeket is be fogok még tudni építeni a portálba.

Ezt a Főoldalt, meghagyom idővonalként, a részletes bemutatók külön-külön oldalakon lesznek elérhetők LINK-ek és az egyes menü-pontok segítségével.

Figyelmedbe ajánlom a "Segítség" menü-pontot, ahol eligazítást adok a portál használatához.

Ha bárkinek ötlete, javaslata van bártan jelezze, akár Facebook-on, akár itt hozzászólásban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Németország, Königsee

Magyar Állami Földtani Intézet

Nemzeti Kastély Program I.Ütem lezárása (2023.12.17.) állapotok, tapasztalatok